حرف یک

حرف یک همان سخن حضرت آقاست.

حرف یک

حرف یک همان سخن حضرت آقاست.

حرف یک

آنچه در آمیزه های اسلامی آموخته ایم این است که گفتمان رایج در بلاد اسلامی بایستی همان سخن ولی خدا باشد، که هم مفسر قرآن و هم بیانگر سنت است.
همواره منتظریم تا ولایت مطلقه فقیه، امام خامنه ای، لب بجنباند تا دل بدهیم به حرفش.
تا ظهور ولی دوازدهم،
حرف یک همان سخن حضرت آقاست.

  • ۱
  • ۰

1)    از دست اندرکاران مذاکرات هسته ای تشکر می کنم. چه این متن در مجاری قانونی تصویب بشود، چه نشود اجر آنها محفوظ است.

2)    باید این مسیر قانونی طی شود. دست اندرکاران با دقت مصالح کشور را درنظر بگیرند، تا آنچه که تحویل ملت می دهند بتوانند مقابل خدا هم ارائه بدهند.

3)    چه این متن تصویب بشود و چه نشود، به حول و قوّه‌ی الهی، اجازه‌ی هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای از آن داده نخواهد شد. اجازه‌ی خدشه‌ی در اصول اساسی نظام اسلامی به کسی داده نخواهد شد.

4)    قابلیت‌های دفاعی و حریم امنیت کشور حفظ خواهد شد.

5)    از حمایت دوستانمان دست نخواهیم کشید.

6)    سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد.

7)    شش دولت بزرگ جهانی نشستند مقابل ایران، با هدف اینکه ایران را از پی‌گیری صنعت هسته‌ای باز بدارند، نتیجه این شد که این شش قدرت امروز ناچار شدندکه گردش چند هزار سانتریفیوژ و ادامه تحقیق و توسعه این صنعت را تحمل کنند. این معنایش اقتدار ملت ایران است.

8)    مشکلات داخلی آمریکا آنها را ناچار می کند که رجز خوانی کنند، می گویند ما ایران را تسلیم کردیم، مگر به خواب ببینند.

9)    پنج رئیس جمهور گذشته آمریکا در این آرزو که جمهوری اسلامی ایران را تسلیم کنند یا مردند و یا درتاریخ گم شدند. شما هم مثل آنها به این آرزو نمی رسید.

10)  رئیس جمهور آمریکا گفته می تواند ارتش ایران را نابود کند، این جور حرفها لاف در غریبی است.

11)  ما از هیچ جنگی استقبال نمی کنیم، اما اگر جنگی اتفاق بیفتد آن کسی که سرشکسته از جنگ خارج خواهد شد، آمریکای متجاوز و جنایتکار است.


حاشیه:

1)    حضرت آقا از کلمه متن بجای توافق که دیگر دولتمردان بکار میبرند، استفاده کرده است.

2)    قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده به معنای پایان کار و تصویب متن نیست و طبق قانون، مجلس(نماینده رسمی ملت) بایستی آن را بررسی و تصویب نماید.

3)    حضرت آقا اثبات اقتدار ایران اسلامی در مقابل شش قدرت جهانی و دیگر کشورها را از نتایج این زحمات دانستند.

4)    بعد از تصویب احتمالی هم حضرت آقا اجازه سوءاستفاده از قانون مصوب را به نهادهای داخلی و خارجی نخواهند داد. (طبق اصل 110 قانون اساسی)

5)    آمریکا هنوز شیطان بزرگ می ماند و طبق اصل استکبارستیزی حضرت امام خمینی، رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش خواهد ماند. گرچه ما دیگر آن ملت ضعیف سابق نیستیم ولی خوی برتری‌جوی استکبار هنوز پا‌برجاست.

6)    جواب تهدید، تهدید است. گرچه دیپلمات های ما-طبق اصول رایج و تدریس شده در دانشکده های سیاست- می دانند باید جواب تهدید رئیس جمهور آمریکا را داد، ولی این اصول خود‌ساخته و قراردادی مثلا بین المللی را هم زیر پا می‌گذارند. و بجای آن، رهبر انقلاب (و البته کشور) بر اساس اصول اسلامی خلاء رفتار چندگانه دیپلماسی دولتمردان را پر می‌کند(همانگونه که بارها این زحمت را کشیده اند).


  • ۹۴/۰۵/۰۲
  • sina sanaei

نظرات (۱)

  • محمد مهدی تهرانی
  • خدا قوت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی